26 Yorumlar

  1. 1

    ezgi

    Allah razı olsun valla. Beynimi kaşıkla yicektim sinirden. Çok saol

    Yanıt
  2. 2

    Gökhan

    süpersin çook teşekkürler hiiç aklıma gelmemişti böyle bişeyden kaynaklanacağı:)

    Yanıt
  3. 3

    Fth

    Allah Razı Olsun Birader sabah sabah beynim sulandı

    Yanıt
  4. 4

    kezban

    İstanbul kart var kılıfta ondan mı acaba?? cüzdan tipi kılıf aynen 🙁 eğer bundansa şimdi çıkarttım 🙂 olmaz ise tekrar teşekkür edeceğim. 🙂

    Yanıt
    1. 4.1

      Aybers

      Muhtemelen düzelmiştir…

      Yanıt
  5. 5

    ataxata

    yok artık 😀 o kadar kolay mı ben daha karmaşık bir çözüm bekliyordum.
    çözüm için teşekkürler 😀

    Yanıt
  6. 6

    sencromec

    Allah ne muradın varsa versin. yerçekimini keşftmiş kadar oldun. Resmen parçalayacaktım telefonu. Hayrına şunu kvk lara da ilet. Bilgi sahibi olsunlar.

    Yanıt
  7. 7

    bedia

    Kafayı yedim kafayıııı hakikaten düzelecekmi yaaa eğer düzelirse takla atarım ben bunaaa .delirtti beni ya

    Yanıt
  8. 8

    Alican

    Abi sen muhteşem birisin ya 😀

    Yanıt
  9. 9

    nevzat

    Harikasin… Gercekten tesekkur ediyorum :)))

    Yanıt
  10. 10

    cemal

    ya telefonu kırıcaktım cok tsk =)

    Yanıt
  11. 11

    glsm

    Bilgilendirme için çok teşekkürler akbilimi arka kapağa koymuştum saatlerdir okuma hatası diye uyarı veriyordu ne yaptıysam düzelmedi ama bu manyetik okuma hiç aklıma gelmemişti

    Yanıt
  12. 12

    yunus

    Teşekkür ederim saygılar

    Yanıt
  13. 13

    ozgur

    Hay allah razı olsun çok teşekkür ederim

    Yanıt
  14. 14

    Sueda sara

    Kaç gündür bununla uğraşıyordm:( öğrenci kartimin buna sebep olacağını hic düşünmemistim.vallahi büyük hayr a girdiniz:)

    Yanıt
  15. 15

    Harun

    Çok teşekkürler, valla kaç gündür kaç kez Format attım kafayı üşüttüm nerdeyse.sağolasınız.

    Yanıt
  16. 16

    tugba

    Süper yaaa

    Yanıt
  17. 17

    tugba

    Allah razı olsun ya inanamıyorum böyle bi hata olmasına şükür

    Yanıt
  18. 18

    Eray

    Kocaman teşekkürler Allâh muradına erdirsin..

    Yanıt
  19. 19

    cnar

    hade be 😉 süpersin iki gündür neden bu hatayı alıyorum diyorum çok teşekkürlerr iyiki varsın dostum :))

    Yanıt
  20. 20

    naz

    Ya cidden 3 kere kapattım açtım

    Yanıt
  21. 21

    aahmet

    Çok teşekkür ederim. Kafayı yemek üzereydim.

    Yanıt
  22. 22

    Fatih

    Arkadaşlar nfc okuma hatası veriyor kartı okutmaya çalışıyorum hata veriyor sürekli ne yapmam lazım

    Yanıt
    1. 22.1

      Aybers

      Okuttuğun kart türü desteklenmiyor olabilir. Büyük ihtimalle sorun budur

      Yanıt
  23. 23

    Gulsum

    Allah razı olsun walla. Daha yeni aldm telefonu böyle böyle karşılaşınca bozuldu sandım

    Yanıt
  24. 24

    Sngl şahn

    Hahaha inanmıyorum ya kredi kartı telefonun arkasına yapışmş diyorum ne bu bu kadar kolaymıymış

    Yanıt

Bir Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*

Yazar hakkında

Aybers

Yazar, çizer, genel yayın yönetmeni, medya ve bilişim insanı.

İlgili Yazılar

2017 | aybers.com | İletişim: iletisim@aybers.com